Welcome to my blog

Hello, I am an admin of this site.
I've been expecting you.
I'm so glad that I met you xoxo.

carmencの見上げれば青い空…めぐり逢えたら

21
2017  21:22:25

紫陽花は…*We Don't Talk Anymore‬ - Charlie Puth & Selena Gomez







紫陽花


P6172593.jpg













P6172594.jpg



紫陽花には
恋する女子のせつない想いが似合ってる



紫陽花をみるとチッチとサリーを思い出す
みつはしちかこさんの作品「小さな恋のものがたり」
実物ではなくみつはしさんが描く絵の紫陽花…
それが私の初めての紫陽花




ジャスティン・ビーバーとくっついては離れてを繰り返していたセレーナ・ゴメスが
セクシーなドレスがよく似合っていて
とてもチャーミング!

曲もいい!

メーガントレイナーとのMarvin Gayeも良かったけど
チャーリープースって女子とのコラボがいいのよね


We Don't Talk Anymore‬ - Charlie Puth & Selena Gomez




 
We don't talk anymore

僕たちもう話さないよ

We don't talk anymore

もう話したりしてない

We don't talk anymore like we used to do

もう前のように話すことはないよ

We don't laugh anymore

今は一緒に笑いあったりなんてしてない

What was all of it for?

一緒にいた時間は何だったんだろう?

 
Ooh we don't talk anymore like we used to do

あぁ 僕たちもう前のように話したりはしてない

I just heard you found the one you been looking

君が探してたような男に出会ったって聞いたよ

You been looking for

理想の男にさ

I wish I would've known that wasn't me

それが僕じゃないって知ってたらよかったのにな

Cuz even after all this time I still want you

こんなことがあった後でさえ君がほしいよ

Why I can't move on

なんで前に進めないんだろう

Just the way you did so easily

君がいとも簡単に次の男に乗りかえたようにさ

Don't want to know

知りたくなんてないよ

What kind of dress you're wearing tonight

君が今夜どんなドレスを着てるかなんて

If he's holding onto you so tight

もしあいつが君を強く抱きしめていたら

The way I did before

僕がしていたように抱きしめていたら

I overdosed

僕はおかしくなってしまうよ

Should've known your love was a game

君の愛はただの遊びだったんだって気づくべきだった

Now I can't get you out of my brain

もう君のことが頭から離れないよ

Ooh it's such a shame

あぁ なんてことだ

 
We don't talk anymore

僕たちもう今は話さない

We don't talk anymore

僕たちもう話なんてしてない

We don't talk anymore like we used to do

僕たちもう前のように話していない

We don't laugh anymore

もう一緒に笑いあったりなんてしてない

What was all of it for?

一緒にいた時間は何だったんだろう?

 
(Selena Gomez)

I just hope you lying next to somebody

あなたが誰かの横に寝ているといいわ

That knows how to love you like me

私のようにあなたを愛してくれる誰かの横に

Must be a good reason that you're gone

あなたが行ってしまったのにはさぞかしいい理由があるんでしょうね

Every now and then

どんな時でも

I think you might want me to come show up at your door

あなたは私が戻ってくることを望んでるんじゃないかって思ってしまう

But I'm just too afraid that I'll be wrong

でもそうじゃなかったら って思うと怖いの

Don't want to know

知りたくない

If you're looking into her eyes

もしあなたがあの子の目を見つめてたら

If she's holding onto you so tight

もしあの子があなたを強く抱きしめてたら

The way I did before

私が前あなたにしてたように抱きしめてたら

I overdosed

どうにかしてしまいそう

Should've known your love was a game

あなたの愛はただの遊びだったんだって気づくべきだった

Now I can't get you out of my brain

もうあなたのことが頭から離れないの

Ooh it's such a shame

あぁ なんてことなの

 
(Charlie & Selena)

That we don't talk anymore (we don't, we don't)

もう話したりしない

We don't talk anymore(we don't, we don't)

僕たちもう今は話さない

We don't talk anymore like we used to do

僕たちもう前のように話していない

We don't love anymore(we don't, we don't)

もう愛し合ってなんていない

What was all of it for? (we don't, we don't)

一緒にいた時間は何だったんだろう?

We don't talk anymore like we used to do

僕たちもう前のように話していない
(Charlie)

Like we used to do

前僕たちがしてたように

Don't want to know

知りたくないよ

What kind of dress you're wearing tonight

今夜君がどんなドレスを着てるかなんて

If he's giving it to you just right

もしあいつが君にキスしていたら

The way I did before

前僕がしていたようにキスしていたら

(Selena)

I overdosed

どうにかしてしまいそう

Should've known your love was a game

あなたの愛は遊びだって気づくべきだった

Now I can't get you out of my brain

もうあなたのことが頭から離れないの

(Charlie)

Ooh it's such a shame

あぁ なんてことだ

(Charlie & Selena)

That we don't talk anymore (we don't, we don't)

もう話したりしない

We don't talk anymore(we don't, we don't)

僕たちもう今は話さない

We don't talk anymore like we used to do

僕たちもう前のように話していない

We don't love anymore(we don't, we don't)

もう愛し合ってなんていない

What was all of it for? (we don't, we don't)

一緒にいた時間は何だったんだろう?

We don't talk anymore like we used to do

僕たちもう前のように話していない
(Charlie)

We don't talk anymore

もう話したりしてない

(I don't want to know what kind of dress you're wearing tonight)Oh

君が今夜どんなドレスを着てるかなんて知りたくないよ あぁ

(If he's holding onto you so tight) Oh

もしあいつが君をきつく抱きしめていたら あぁ

(Charlie & Selena)

The way I did before

僕が前君にしていたように

(Charlie)

We don't talk anymore

僕たちもう話せるような関係じゃない

(I overdosed)

どうにかしてしまいそうだよ

(I should have known your love was a game)Oh

君の愛が遊びだって気づくべきだった あぁ

(Now I can't get you out of my brain) Oh

もう君のことが頭から離れない

(Charlie & Selena)

Ooh it's such a shame

あぁ なんてことだ

(Charlie)

We don't talk anymore

僕たちもういつでも話せるような関係じゃない






励みになります
ポチッとしてね☆


日本ブログ村に参加してます。
ポチッとしてね♥

にほんブログ村 音楽ブログ 洋楽へ
にほんブログ村

にほんブログ村 写真ブログ フォトエッセイへ
にほんブログ村

にほんブログ村 野球ブログ 埼玉西武ライオンズへ
にほんブログ村




ヤフーブログもやってます
宜しければご覧下さい
http://blogs.yahoo.co.jp/carmencold314/MYBLOG/yblog.html

スポンサーサイト

 Charlie Puth

0 Comments

Leave a comment